एनसेलका ९४ प्रतिशत टावर संचालनमा
काठमाडौं, वैशाख २०
ग्राहकलाई ब्यालेन्स तथा एसएमएस प्रदान
भुकम्पबाट प्रभावित टावरहरु मर्मत गरेर एनसेलले ९५ प्रतिशत टावरमार्फत मोवाइल सेवा प्रदान गरेको जनाएको छ । ग्राहकको आकस्मिक सञ्चार सुनिश्चित गर्न कम्पनीले शनिवार पनि व्यालेन्स कम भएका ग्राहकलाई ब्यालेन्स र एसएमएस प्रदान गरेको छ ।
यस अन्तर्गत एनसेलले शनिवार १० रुपैयाँभन्दा कम ब्यालेन्स भएका ग्राहकलाई पुनः ३० रुपैयाँ ब्यालेन्स प्रदान गरेको छ । यो ब्यालेन्स ग्राहकले कुनै पनि नेटवर्कमा कल, एसएमएस गर्न अनि डेटा चलाउन प्रयोग गर्न सक्छन् ।
साथै कम्पनीले ५० भन्दा कम एसएमएस रहेका ग्राहकलाई शनिवार पनि निःशुल्क ५० एसएमएस गर्न सक्ने सुविधा सुनिश्चित गरेको छ । एनसेलले ग्राहकलाई ब्यालेन्स नभए पनि स्काईप र भाईबरमा भ्वाइस र टेक्स्ट गर्न सकिने सुविधा पनि प्रदान गरिरहेको छ ।
‘यी आकस्मिक संचार सुविधाले हाम्रा समस्त ग्राहकलाई आˆना पि्रयजनसँग सम्पर्कमा रहन र उद्धार तथा राहत कार्यमा सहज बनाउने विश्वास छ’ एनसेलका प्रमुख कार्यकारी एरिम टाईलानलरले भने ।
एनसेलले शनिवार पनि विद्युत अपूर्ति नभएका ठाउँमा मोवाईल जेनरेटर प्रयोग गरेर थप मेवाईल टावर सञ्चालनमा ल्याएको छ । साथै कम्पनीले तत्कालिन व्यवस्था गर्दै मोवाईल टावर बनाएर थप क्षेत्रमा सेवा सुचारू गरेको छ ।
‘यी प्रयाससँगै हाल एनसेलका करिब ९४ प्रतिशत टावरहरु सञ्चालनमा ग्राहकलाई नियमित तथा आकस्मिक सेवा प्रदान गरिरहेका छन’ एनसेलका कर्पोरेट सम्बाद विज्ञ मिलनमणि शर्माले भने ।
‘प्रकृतिको यो भयावह घटनाले ८० लाख नेपालीमा प्रत्यक्ष असर पारेको छ । अरू पनि अछुतो रहेका छैनन् । ६ हजार पाँच सय भन्दा बढीले ज्यान गुमाएका छन् र यो संख्या बढ्दो क्रममा छ । हाम्रो मन यो अपूरणीय क्षतिमा रोएको छ ।’ टाईलानलरले भने ।